torsdag 13 oktober 2011

Gardagens lunch

Ja sahar ser en typisk lunch ut for mig. Ar jag knapp som verkligen helt arligt tycker att detta ar hur gott som helst? Alla saker som jag gillar blandade: broccoli, stora bonor, avocado, ris, tonfisk, tomat och lite supergod olivolja samt ortsalt pa det! Det enda som fattas ar ju keso men da vi varken har kyl eller mikro pa jobbet far man klara sig utan.

Antingen ater jag alltsa detta till lunch eller sa ater jag stekt tonfisk (pa burk) blandat med ris och majs eller apple och kryddor samt en massa broccoli.

Jag alskar broccoli, varldens godaste gronsak! Jag ater ensam mig igenom en pase frysta broccolibuketter I veckan, fyra burkar tonfisk och 700g keso. Varje vecka jamt. Kanske later trist men med kryddor kan man variera mycket och jag tycker verkligen det ar sa gott!

Sitter pa flygplatsen just nu och ska snart hoppa pa ett flyg som ska ta mig till en kund I Stuttgart. Imorgon kvall kommer jag hem igen och sedan lordag morgon bar det av till Sverige, jippii!
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar