måndag 24 oktober 2011

Ensam hemma

Da blir det valdigt snabbt sahar for mig, kaos alltsa. Samlar energi for att gora nagot at roran. Det gar sadar... Om jag istallet leker lite mer pa facebook sa kanske vaskorna packar upp sig sjalva? Inte det? Nehej ar val bast att jag tar tag I det da sa att jag far sova lite grann inatt.

Traningen var forovrigt sjukt jobbig. Ar som att musklerna somnar lite nar de inte anvands pa ett tag. Men det kanns nog battre imorgon. Da ska jag kora ett helkroppspass med en PT pa gymmet, spannande!
Sent from my Blackberry

1 kommentar:

  1. Ha ha...Kan inte fatta att du är släkt med mig! Vad gäller kaos i det yttre alltså.

    Tack för senast och vår trevliga shoppingrunda. Blev "tvungen" återlämna en del av inköpen, men mycket har jag behållit. Och framförallt lärde jag mig ju en massa om mode och hur jag bör klä mig *ler*

    Kram från din moster

    SvaraRadera