fredag 14 oktober 2011

Mellanlandning

Kom precis innanfor dorren har hemma. Det har varit roliga men ganska uttrottande dagar i Stuttgart. Resan igar tog ju som sagt ett bra tag med missat flyg och tag. Nar jag val kommit fram gick jag och min kollega ut och at. Jag kom alltsa fram vid strax efter nio sa om vi efter detta gick ut och at kan ni ju forsta sjalva att det blev en ganska sen kvall. Dagen idag har sedan bestatt av ett langt mote och sedan 18.00 har vi varit pa resande fot pa vag tillbaka. Man blir trott av att resa. Trott och seg. Man bara sitter stilla och ater och ater och ater. Min kollega hade aven guldkort pa Lufthansa sa vi kunde vara i airport loungerna, tur det, men det innebar valdigt mycket smaatande. Kanner mig halvfrash just nu...

Funfact. Nar jag kom fram till Stuttgart igar och packade upp min vaska upptackte jag att jag mycket duktigt hade tagit med mig traningsbyxor, extra trojor, skjorta, skor...allting egentligen forutom byxor. Har darfor idag for forsta gangen haft ett kundmote ikladd jeans... Ja ja det gick det med, casual Friday liksom, men det kanns att jag behover semester nu.

Sa det ar ju himla tur att jag har det da. Om 11.5 timmar aker jag till Sverige. Nu ska jag bara packa det sista. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar