torsdag 6 oktober 2011

Fore och efter traning

Detta var vad jag skrev innan jag gick ivag pa bodypump (men glomde att publicera):

Vad ar det som hander? Jag ar sa trott sa trott sa trott. Kanner mig helt vimmelkantig. Forsoker skaka liv i mig sjalv men det gar inte sa bra. Och jag betvivlar faktiskt att dagens planerade lunchpass med bodypump kommer att ha nagon effekt... Igar hade jag ju mitt favoritsteppass och jag lyckades inte ens da bli riktigt pigg, for att inte tala om morgonens promenad, benen ville helt enkelt inte rora sig framat. Kanner mig som om jag ror mig i sirap, sakta och seeegt.

Jag har nu varit och tranat. Effekt?:
Wihooo!!! Energin ar tillbaka! Passet gick forvanandsvart bra. Den siropsliknande kanslan ar borta och jag kanner mig nastan pa topp igen. Alska traning!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar