lördag 1 oktober 2011

Morgonstund

Oj vad tidigt hon ar uppe sa har en lordagmorgon tanker ni nu. Pa det svarar jag bara I wish att jag hade sovit sa har lange! For det har jag namligen inte, halv sex slog jag upp mina ogon imorse och det var da for andra gangen den har dagen da jag aven var vaken vid halv tre pa natten...

Sa nu da normala manniskor, eller i alla fall manniskor utan sma barn, fortfarande ligger och sover har jag redan hunnit med en timme yoga. Det ar visserligen ganska mysigt att vara vaken sa har tidigt, alldeles tyst och tanda ljus. Nackdelen ar ju att man blir lite trott senare. Skulle behova mer an knappt sex timmars somn per natt.

Men men nu ar det som det ar och jag kan ju passa pa att vara alldeles forst med att onska er en fantastisk lordag!
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar