söndag 9 oktober 2011

Jag har axlar!

Nu borjar jag faktiskt se en markant skillnad pa mina armar i allmanhet och mina axlar i synnerhet om man jamfor med for ett ar sedan. For visst kan man numera se en ganska sa tydlig axelmuskel? Coolt hur man kan forma kroppen som man vill ha den med styrketraning!

I ovrigt inte mycket nytt. Har ju som bekant varit valdigt trott pa sistone sa har I helgen verkligen fokuserat pa att vila och sova sa mycket som mojligt. Inta latt for en valdigt aktiv person som mig sjalv men det behovdes. Idag vaknade jag utan huvudvark och utan spanningar i nacken. Har kannt mig pigg hela dagen!

Fick aven aterigen hjalp pa gymmet av min nya PT-van. Han visade hur jag ska trana axlar och rygg for att undvika spanningarna I nacken som jag har haft. Verkar hjalpa!

Men ok da var det sovdags nu da, godnatt!
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar