torsdag 19 september 2013

Ett hemmaträningspass

Inte så ambitiösa inlägg nu för nu är jag trött och vill sova men passet nedan körde jag för ett par dagar sedan. Tre varv hade jag bestämt mig för. Två och en halv timme tog det totalt... Nej det var inte för att jag var VÄLDIGT långsam utan det var för att lille herrn inte alls tyckte att mamma skulle träna. Det blev därför väldigt många pauser inklusive en amning men tillslut blev jag klar och det var jobbigt och bra!
  • 30 st armhävningar (mixat på fötter och knän)
  • 20 st drag mot hakan med gummiband
  • 10 st ryggdrag under bord
  • 20 st explosiva dips
  • 30 st superkvinnan med utsväng av ben i ytterläge (15 per ben)
  • jägarvila med 20 st bicepscurl till axelpress
  • 10 dykarpressar
  • 20 st sidoarmhävningar (10x2)
  • 30 st jumpsquat
  • 20 st rodd kombinerat med knäböj (gummiband)
  • 10 st baksida axlar
  • 20 st höftlyft på pilatesboll (10 per ben)
  • 15 st hamstringsinrullningar på pilatesboll
  • 10 st burpees
  • utfall (15 per ben)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar