torsdag 12 maj 2011

Flytten har startat + en alternativ diet

De forsta kartongerna har nu flyttats till nya lagenheten. Jag har en kansla av att det kommer bli valdigt manga kartonger. Man tror alltid att man inte har sa mycket saker. Speciellt vi som inte har nagra mobler. Men jag vet, for jag har flyttat forut, att man har en hel massa aven om man inte tror det. Sa detta var den forsta av manga manga turer.

Ikvall ska vi till IKEA och bestalla vart kok samt lite andra grejer. Kanske var soffa. Jag tror vi har bestamt oss for en svart tillslut. Den har narmare bestamt:
Sedan har jag och pojkvannen uppfunnit en ny diet tror vi. Supereffektiv verkar den vara da bade han och jag sakert har tappat minst tva kilo var pa en vecka. Vi kallar den Pringles, paj, pasta och ol-dieten. Sa har gor du:
Forberedelser:
1. Kop en lagenhet
2. Upptack att det finns tusen miljoner saker som maste fixas i lagenheten
3. Ge dig sjalv en nastan omojlig deadline for nar allt som ska fixas i lagenheten maste vara gjort
Utforande:
1. Jobba nastan dygnet runt och sitt aldrig still forutom da du sover
2. Var sa pass stressad sa att du inte sover mer an 6 timmar per dygn, och resten av tiden arbetar du, garna fysiskt i lagenheten
3. Vakna garna mitt i natten och smaat da (for att halla amnesomsattningen igang eller nat...)
4. Lat din kost besta nastan uteslutande av pastasallader, pajer, pringleschips och ol samt energibarer
5. Jobba till sent pa kvallarna sa att du nastan ar for trott for att ata nar du kommer hem

Kanske inte varldens mest sunda diet men hur sund ar LCHF dar man bara ater fet mat da? Och ja den ar mycket effektiv och du hinner definitivt inte kanna dig hungrig. Och skulle detta handa ar det bara att du ater lite Pringles...

Haha nej skamt asido sa skulle jag inte rekommendera detta. Vi tar det lite lugnare nu for det gick helt enkelt inte att fortsatta i tempot som vi holl langre. Men jag ar anda glad att vi lyckades halla pa i den takt vi gjorde ett tag for det vore inte sa kul att flytta in i en lagenhet dar absolut ingenting vore fardigt.

Men nu ska jag forsatta jobba. Onskar er en trevlig dag

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Skönt att ni har insett att man inte packar ett hem på fyra timmar!! Har för mig det var planen för nån vecka sen... Då hade det kört ihop sig!!
    Ja många kartonger blir det. Möblerna är väl det som går fortast och lättast (fast tyngst, förstås ;-) att packa!

    Men det är väldigt roligt också att flytta! Tänker på er
    Kram Ninni

    SvaraRadera