tisdag 24 maj 2011

La plus forte

Inte sa mycket traning eller nagonting for den delen i den har bloggen pa sistone. Men nu kommer ett litet snabbt inlagg i alla fall. Bara for att jag blev sa glad :)

Pa traningen idag (bodypump) kom en tjej fram till mig och fragade hur ofta jag tranade bodycombat eftersom hon tyckte att jag var bast av alla i gruppen (la plus forte dans la classe) och ville veta hur mycket jag ovade :) . Hon fortsatte och pratade om hur jag gjorde alla rorelser valdigt bra, hoga sparkar etc. Jag blev jatteglad. Ja alltsa det kanske later lojligt men jag forsoker ju fa till alla rorelser sa bra och exakt jag bara kan och det ar roligt nar nagon marker det och ger positiv feedback. Sa det gjorde min dag :)

Jag ska tanka mer pa det. Att saga till personer nar de gor nagot bra aven om man kanske tror att det ar sa sjalvklart for dem att de ar duktiga att de inte behover berom. Men man blir alltid glad av berom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar