fredag 20 maj 2011

Pa vag hem!

Antligen ar jag pa vag hemat! Den har veckan har varit ganska tung. Manga moten och mycket resor. Dagens mote gick dock valdigt bra sa jag kanner mig trots allt nojd. Och da vi ar i Tyskland firade vi saklart med lite ol, weisbeer narmare bestamt. Det maste man ju nastan dricka nar man ar har eller hur?

Jag undrar vad helgen ska bjuda pa for aventyr. Jag gissar pa en resa till IKEA samt spacklande, putsande och eventuellt aven malande av en vagg. Spannande spannande ;p

Nu sitter vi och vantar pa att fa boarda vart plan. Man kan undra varfor det ar sa himla trakigt att just vanta? Nyss satt vi pa en bar och tog en ol och det var inte trakigt men nu bara for att vi vantar sa ar det plotsligt valdigt trist. 10min kvar till boarding...

E Sa darfor sitter jag och skriver nu. For jag har absolut inget annat att gora. Jag skulle garna ha last nagot men tyvarr ligger mina pocketar I okand lada sa det blir inget med det. Funderar pa om jag borde forsoka jobba lite kanske men kanner mig for lat for att drta upp laptopen ur vaskan. Sa blir val bara att sitta har och stirra och svamla pa lite istallet.

Nej nu far jag nog sluta anda. Ha en bra fredagskvall!
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar