onsdag 11 maj 2011

Pa gransen

Usch nu ar det for mycket. Jag ar trott trott trott. Jag vaknar med huvudvark och borjar grata for minsta lilla grej. Uttrottad helt enkelt. Vi forsoker ta det lite lugnare nu, sa langt som det ar mojligt i alla fall. Igarkvall gick vi och la oss vid tio tiden och jag sov nastan hela atta timmar vilket behovdes. Kanner mig i alla fall mindre somnig idag och det ar ju bra. Idag ar det aven mina favorittraningspass och jag tanker ga pa bada tva aven om jag inte egentligen hinner med for jag kanner att jag behover det, for att stressa ner lite grann.

Nasta to do ar flytten som maste ske i helgen. Hur snabbt kan man klara av en flytt? Kan man packa alla sina saker pa fyra timmar? Formodligen inte men det kanns som om vi maste forsoka med detta konsstycke i alla fall. For vi har fortfarande ingen el i lagenheten sa vi maste liksom hinna installera uttagen. Och sedan vore det ganska trevligt att ha en dorr till toaletten ocksa...

Sa nej blogg blir det inte de narmaste dagarna. Skulle jattegarna vilja visa en massa bilder pa hur vi gar framat i arbetet och jag har tusen ideer som jag vill skriva om men det far helt enkelt vanta lite. Ni ska fa se sa smaningom.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Ja, ni har verkligen jobbat som galärslavar! Tur ni är unga o vältränade! Så tjusig lägenhet, jag rööös när jag fick se den live! Utsikt över både Alperna och Medelhavet, rymd och space! Fantastiskt! Allt behöver inte vara färdigt i lägenheten på en gång! Var rädda om er! Ha det skönt på gymmet och 1000Tack för senast! KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Det är för mycket nu helt enkelt.. Tänker på er.
    Kram
    Pappa o Anna

    SvaraRadera