söndag 1 maj 2011

Helt slut!

Detta ar jag som doljer en gaspning. Jag kanner mig helt kaputt! Jag har sandpapprat spacklade vaggar samt dorrkarmar, for hand, sedan klockan tio imorse med endast ca 1 timmes paus totalt. Fick precis ett litet migrananfall sa da bestamde jag mig for att nu far det nog vara bra for idag.

Det gar framat men sakta. Just nu ar det damm overallt, pa oss inkluderat. Vi far nog utoka tidsplanen lite. Tanken var att borja mala imorgon men det blir nog snarare pa tisdag, mer slipning kvar an...

Men anda. Jag gillar verkligen lagenheten sa jag ar trorts mycket jobb nojd. Det har kommer bli bra!
Sent from my Blackberry

3 kommentarer:

  1. Snart ses vi... Ska bli kul. Lägenheten blir kanon, det är jag säker på. Kram Papa

    SvaraRadera
  2. :-) Så söt du är! Och händig! ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack Petra :)

    Pappa: Jada det kommer bli bra det tror jag med :) Glom inte att ta med lite oomma klader ;)
    kramar

    SvaraRadera