lördag 14 maj 2011

Sista natten

Efter mer an tre ar I min lagenhet pa Albert 1er gar jag nu och lagger mig I sangen for allra sista gangen. Imorgon borjar ett nytt liv I en till att borja med ganska tom lagenhet. Lite sorgligt kanns det saklart. Det har hant mycket under aren jag har bott har. Jag flyttade in tillsammans med mitt ex, som jag for ovrigt traffade idag for forsta gangen pa drygt tva ar, lsedan levde jag 8 intensiva manader som singel. Manga minnen fran den tiden. Det var medan jag bodde har som jag larde kanna mina basta vanner Hannes och Hiba och saklart Becca och senare aven Hanna. Det var medan jag bodde har som jag traffade min pojkvan. Det var har min passion till traningen tog fart och det ar har som jag har dansat runt och amat mig vid alla speglar. Det ar har som jag har matt valdigt bra och ocksa valdigt daligt men det var har jag bodde nar jag nu pa senare tid har borjat hitta en battre balans och lycka och trygghet I mitt liv. Sa manga minnen, och mestadels ar de positiva.

Sa hej da Albert 1er. Jag vet inte om jag kommer att sakna dig men jag kommer aldrig att glomma dig for det var har jag blev den jag ar.
Sent from my Blackberry

2 kommentarer:

  1. Fint skrivet blogginlägg! Lycka nu till med livet i er nya fina lägenhet! Kram pappa och Anna

    SvaraRadera
  2. Det är lite speciellt att flytta...jag vet...har gjort det många gånger...Både vemod och en känsla av att börja på nytt!
    Sov riktigt gott nu på nya stället inatt!!
    Varm kram Ninni

    SvaraRadera