onsdag 25 maj 2011

Ingen step :'(

Buhuuu!!! Ledaren for min favoritstep har skadat sig och det finns ingen ersattare sa stepen idag ar installd :( Jag som hade sett fram emot kursen i mer an en vecka nu eftersom jag var bortrest forra veckan. Hoppas han blir aterstalld snabbt snabbt for annars tror jag att jag kommer att fa allvarlig abstinens!

Bortsett fran detta inte mycket nytt. Vi har fatt lite nya rutiner som ar en foljd av att bo i en lagenhet utan TV och gardiner. Da det inte finns nagot att gora pa kvallarna gar vi och lagger oss tidigt, vid tio tiden. Eftersom det inte finns nagra gardiner sa vaknar vi tidigt, vid sex tiden pa morgonen. Da arbetar vi (las malar) ett par timmar innan det ar dags att ga till jobbet. Tur att vi ar morgonmanniskor bada tva, jag och pojkvannen.

Nej usch vad otaggad jag kanner mig nu, och ja det ar till storsta delen pa grund av att stepen ar installd... Men men, inte mycket att gora. Jo jobba kanske, det borde jag gora, sa bast att jag fortsatter med det.

Otaggad Johanna pa jobbet (har webcam pa laptopen som ar till hoger om mig, darav min konstiga vinkel, jag tittar pa  datorn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar