fredag 27 januari 2012

Allergi eller förkylning?

Alla runt mig har varit sjuka de senaste månaderna. Båda mina kollegor som jag delar kontor med har inte gjort annat än hostat och snorat de senaste veckorna. Jag har däremot mirakulöst nog hållit mig frisk! Men nu vete tusan om det inte är min tur också? Jag har sedan ett par dagar tillbaka en sjuk näsborre. Ja alltså det är bara i halva näsan som jag är förkyld. Och det är bara på morgonen och kvällen. Men på morgonen och kvällen och i min ena näsborre så är jag helt klart förkyld. Lite osäker dock på om det verkligen är en förkylning eller allergi dock för jag känner mig inte alls sjuk. Ja ja vi får se, jag kör på som vanligt nu och om jag får halsont ja då slutar jag.

Nu är det fredag och jag ska dra ut på en liten morgonpromenad innan det är dags att starta dagen!

3 kommentarer:

  1. haha... i bara ena näsborren! Du är ju för rolig! Men stackars näsborre! Hoppas den blir bra under helgen! Nu tar vi helg! KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Nu har helgen gått och förhoppningsvis är du frisk i bägge näsborrarna!!
    Vill bara säga att på den tiden jag blev förkyld (blir lyckligtvis aldrig det numer) blev jag det ALLTID i en näsborre i taget. Ett helt normalt släktdrag alltså! ;-)
    Kramar Ninni

    SvaraRadera
  3. Hahahaha där ser man, det var ju ett speciellt släktdrag :) Jag blev dock inte sjuk, tror det var allergi. Konstigt men bra! kramar

    SvaraRadera