onsdag 4 januari 2012

Vill ha!


Men ahh, jag har ett sjukt sotsug idag! Och igar och i forrgar ocksa for den delen... Jag hade nastan helt tappat mitt sotsug och smaatande under tiden i Colombia men sa kom jag tillbaka hit och da jag hade lyckats med bedriften att ga ner i vikt under julen tyckte jag att jag ju var tvungen att kompensera for detta genom att ata mangder med sotsaker sa fort jag var hemma igen. Och det var allt som behovdes for att forstora mina nya vanor. Nu ar sotsuget dar igen och choklad ar snudd pa det enda som jag kan tanka pa. Suck! 

Det gar ganska sa trogt att borja jobba igen. Jag far erkanna att jag hellre skulle ligga kvar pa stranden i San Andres an att vara har... Vet inte hur det ar mojligt men jag tror att jag fortfarande har lite jetlag for morgonpigga jag har plotsligt forstatt snooze-knappens anvandning. 45 minuter snoozade jag igar innan jag lyckades dra mig upp ur sangen och inte var det mycket battre idag. Morgonpromenader kan jag bara glomma, jag som hade sett fram emot att komma igang med dem igen! Men om vi ska se det hela positivt och det ska vi ju saklart sa kan jag sova nu! Inatt vaknade jag visserligen en gang men jag tror det var pa grund av en mardrom och jag somnade om ganska sa snart igen. Inte alls lika illa som det var innan semestern.

Traningen borjar flyta pa nu igen. De forsta tre passen forra veckan var sjukt tunga och faktiskt nastan inget roliga alls. Det ar da man behover ha rejalt med vilja och envishet for att anda fortsatta for det blir ju battre sen! Och det blev det. Pa mandagen kande jag mig nastan som vanligt igen och dagens bodycombat pass flot pa utan storre problem eller andnot ;) Har dock traningsvark i precis hela kroppen! Jag som brukar ha svart att fa traningsvark... Den har gangen kan jag inte klaga. Efter att ha haltat runt ett par dagar efter lordagens benpass ar nu benen okej men jag kanner daremot av triceps, rygg! (bra for jag brukar ha valdigt svart att fa kontakt), mage! (far ALDRIG traningsvark dar men nu kan jag knappt skratta), axlar (samma har, brukar aldrig lyckas fa traningsvark) och till och med brost. Det ar ju skont att kanna att traningen ger resultat men nu far det garna ge med sig lite for det ar lite smatt handikappande..

Ikvall ar det dags for ett steppass vilket jag forsoker tagga till. Ar ju mitt favoritpass men jag har ingen riktig lust? Vad ar detta? Vill helst bara slanga mig i soffan och stanna dar med en pase smagodis... Nej som ni marker har jag inte riktigt aterhamtat mig fran semestern an men det kommer. 

Nej nu ar det fokus som galler aterstaende 1.5 timmar innan jag rymmer till gymmet. Trevlig eftermiddag till er! Och Gott Nytt Ar forstas!


Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar