tisdag 23 augusti 2011

Ajajaj

Jag har ett dilemma. Om jag tranar utan mina specialgjorda innersulor sa far jag ont I mitt kna. Men om jag tranar med mina specialgjorda sulor nar det ar sa har varmt ja da blir mina fotter sahar, stora blasor. Det bara branner under fotterna av friktionen sa det gar helt enkelt inte. Jag var tvungen att ga ut mitt under bodycombaten idag for att plocka ut extrasulorna for jag stod inte ut. Sa jag tror det far bli kombinationen ingen sula + knaskydd tills varmen lagt sig.

Varme sa jag ja. Nu har den riktiga sommarvarmen kommit hit, den sa kallade canicule. Det ar sakert fortfarande minst 28 grader ute, puh!

Jag har forovrigt inte arbetat pa koket alls idag utan har tranat och varit ute och atit med pojkvannen. Skont!
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar