torsdag 25 augusti 2011

Stark!

Det gar valdigt bra med traningen just nu! Kanns som om jag kan oka vikter varje gang bade pa "vanliga" styrketraningen och bodypumpen. Den senare ar ju annars ganska svar att oka sina vikter pa da det ar sa manga repetitioner men idag gjorde jag personbasta bade pa bankpresslaten och rygglaten samt fick battre kontakt an vanligt pa ben och rygg! Jag kanner mig mycket starkare helt enkelt. Jag undrar om det har att gora med att jag forsoker vara duktigare pa att ta lite protein innan mina pass nu for att ha nagon energi att bygga med liksom.

Det finns ju aven en hel djungel av olika pre-workout produkter som man kan anvanda men jag har hittills inte provat det. Nagon som har nagra tips mojligen?

Mitt nuvarande protein

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar