onsdag 31 augusti 2011

Blä!

Nej alltsa den har planen med att bli frisk till idag den gick val sisadar... Jag ar piggare, mycket piggare, kanner mig i princip som vanligt. Tyvarr sa later jag inte precis som vanligt utan har fortfarande ganska mycket hosta :( Kunde inte sova alls bra inatt da jag vaknade hostande ett flertal ganger och hade ont i halsen pa morgonen. Det har gatt over nu men jag tror inte jag riktigt kan rattfardiga ett gymbesok for mig sjalv nar jag ju uppenbarligen inte ar frisk...

Piss ocksa! Ville verkligen verkligen ga pa det dar steppasset! Men det far val bli vila idag ocksa da och sa hoppas jag att morgondagen ska ga battre istallet. Vi far se, hall tummarna!

1 kommentar:

  1. Du får ha lite tålamod.. Kan väl heller inte vara så särskilt nyttigt att gå på hårda gympapass med infektion i kroppen. Var rädd om dig!
    Kram pappa

    SvaraRadera