torsdag 18 augusti 2011

Skitdag!

Ja ursakta spraket men detta ar en kass dag! Den borjade ju som sagt med kaktustaggar vilket ledde till en mindre bra natt alltsa trott redan da jag vaknade = dalig borjan. Kom ivag till jobbet och inledde med en fika med H som bekraftade att hon ska flytta till Bangkok och det redan i mitten av November. KUL!!! Eller INTE! F****N!!! Denna lilla handelse satte val sedan stamningen for dagen aven om jag inte markte det med en gang. Gick ivag till gymmet pa lunchen vilket gick bra, ja forutom att jag blev fly forbannad och nastan gratfardig da bodypumpinstruktoren hoppade en paus i bicepslaten, valdigt normalt beteende... (nej nej jag visade inte att jag blev fly forbannad, ar inte totalknapp, men jag blev det!).

Sedan kom visserligen dagens ljuspunkt. En tjej kom fram till mig efter passet och fragade om jag arbetade som instruktor. Hon tyckte att jag gjorde alla rorelser sa perfekt utan att boja ryggen fel eller rora mig da man inte skulle det. Sadant blir man glad av :)

Men tyvarr varade inte lyckan. Jag hade sett fram emot att ga och trana bodycombat pa kvallen med en nyidentifierad potentiell van A. Det ar ju dubbelt roligt, bade bodycombat och potentiell ny van. Men vad hande? Jag mottes av meddelandet att A tyvarr tillslut inte kunde sa att vi far ta det nasta vecka istallet. SUPER! Eller INTE!!! OK jag vet det ar verkligen ingen jattegrej, den var formodligen till och med bra da jag har lite ont i ett kna och behover vila, men med tanke pa mitt humor sa hade jag verkligen behovt att trana. Men nej sa blev det alltsa inte.

Och jag till detta kan vi lagga till lite osakerhet infor koksinstallationen i helgen, en forsenad hantverkare som jag var tvungen att sitta och vanta pa och bara en ovanligt jobbig dag pa jobbet. Tack vare denna saliga blandning, och formodligen ganska mycket tack vare hormoner och somnbrist ocksa, kanner jag mig nu som om jag antingen skulle vilja sla till nagon eller bara satta mig ner och storgrata. Gav bloggen en liten utskallning ocksa nar inte den ville fungera.

Ja ja, nu galler det att fa upp humoret lite for ikvall tankte vi att vi inte skulle bygga kok utan att vi skulle ga ut en svang i Cannes istallet. Absolut inte vad vi borde gora men formodligen vad vi behover gora for att inte stressa ihop och borja braka.

Sa nu ska jag bli jatteglad. AHHH vad GLAAAD jag ar!

Nej det dar gick ju inte...

Nytt forsok, ahhh vad GLAD jag ar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar