onsdag 10 augusti 2011

Inte mycket nytt

Har inte sa valdigt mycket att skriva om. Hade lillebror med flickvan pa besok i helgen och borjan av veckan vilket har varit valdigt trevligt. Nu ska jag och pojkvannen forsoka ha tva riktigt lugna dagar och samla en massa valbehovlig energi for i helgen ar det dags att satta igang med projekt kok! Tyvarr ar samtliga av vara vanner bortresta pa brollop i helgen (min fore detta pojkvans brollop narmare bestamt, hm undrar varfor jag inte var bjuden...) sa det blir upp till oss tva att ensamma montera ner hela vart nuvarande moblemang. Det kommer nog bli, hm, intressant...

Sa for att vila upp mig och samla lite energi ska jag snart ivag pa dagens andra traningspass :p Det ar dags for min alskade step. Sista passet pa tva veckor da ledaren ar bortrest nasta vecka och veckan efter ar inte jag har, snyft hur ska jag klara detta?

Onskar er en trevlig kvall!

2 kommentarer:

  1. Lycka Till med att riva köket! Men IKEA monterar väl upp det åt er samt kaklar! Blir tuffa dagar utan kök, jag vet! Men det funkar! Ni kan ju gå ut o äta! Fin kväll till er båda!

    ps.Vad skulle du där o göra på exets bröllop! Det kan ni vara utan! Roligare med nytt kök ;) ds.

    SvaraRadera
  2. Vi har faktiskt stallt in IKEA installationen da vi har en van som ska hjalpa oss istallet, helt gratis, sa det blir nog bra. Och nej jag vill inte alls ga pa exets brollop, bara lite opraktiskt att alla ar borta! kramar

    SvaraRadera