söndag 28 augusti 2011

Koket dag 21

Jag kan ju saga att vi inte riktigt hade raknat med att det skulle ta mer an tre veckor att bli klara med koket men sa ar det. Ni kanske inte ser sa stor skillnad men jag far da uppmarksamma er pa att alla dorrar har bade portar och handtag, att overskapet har flyttats till en battre position och att det nu finns el till flakten. Kvar ar kaklandet vilket forhoppningsvis ska ske nasta vecka.

Sitter pa flyget pa vag till Zurich just nu. Har ett kundmote imorgon men da jag kanner mig smasjuk far jag erkanna att jag ar mattligt sugen. Jaja, det ska val ga. Nu ska jag lasa lite och ta det lugnt.
Sent from my Blackberry

1 kommentar:

  1. Tycker inte tre veckor är särskilt lång tid.. Det kommer ju att bli kanon. Kaklandet tar väl bara en dag om det är ett "proffs" som gör det. Hoppas du inte blir sjuk på riktigt. Ha det bra i Zürich. Kram från oss i Krokek, Pappa

    SvaraRadera