fredag 12 augusti 2011

Ingen traning idag

Har bestamt mig for att inte trana idag och det ar inte latt ska ni veta. Om ca 15 minuter borjar ett step pass pa gymmet som jag garna skulle vilja ga pa...men jag har en massa annat som jag behover fixa med och dessutom sa vore det nog inte helt fel med en vilodag. Veckan har sett ut sa har:

Mandag: Powerwalk 20 min, snabb jogg/lopning tillbaka 12 min
Tisdag: Morgonpromenad 50 minuter, Ben + lite rygg + lite biceps 50 minuter
Onsdag: Bodycombat 60 minuter, Axlar 15 minuter (bara for att ha nagot att gora under vantan), Step 60 minuter
Torsdag: Bodypump 45 minuter, mage+rumpa 30 minuter, Step 60 minuter

Kanns anda som om det har varit en lugn vecka for traningen men trots detta har jag haft valdigt trotta ben. Tror det faktiskt beror pa att jag sprang i mandags. Kande det direkt pa tisdagen. Det ar konstigt men det man inte ar van vid blir man mycket trottare av aven om man bara gor det en kort stund. Sa idag ska alltsa benen fa vila. Nog bra om jag samlar lite kraft ocksa infor helgens renovering. Har en kansla av att vi just nu befinner oss i lugnet fore stormen. Snart kommer var lagenhet befinna sig i kaos igen med damm och saker precis overallt! Men det ska val ga, det ar ju bara nagra veckor. Inte helt latt att klara sig utan kok dock, eller tvattmaskin for den delen. Vi kommer behova flytta pa var maskin och for mig och pojkvannen som bada tranar minst 5 dagar i veckan sa blir det ganska mycket tvatt... Ja men det ska val ga.

Nu ska jag gora alla mina to dos som jag har skjutit pa i evigheter eftersom jag har tranat i princip varenda lunch. Forst blir det en svang till optikern och sen ett par jobbrelaterade saker. Ha en trevlig dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar