fredag 5 augusti 2011

Lite vitare idag

Ja alltsa det vore val logn att pasta att jag kanner mig pa topp idag for det gor jag inte men fullt lika illa som igar ar det i alla fall inte. Madde till och med riktigt bra ett tag mitt pa dagen och nu ska jag snart ivag att trana vilket borde kunna piffa till humoret lite igen. Har dock kvar en lite drojande odefinierbar orosklump i magen vilken gor att jag grabbar at mig och oroar mig for minsta lilla jag kan hitta. Det faktum att det bara kommer finnas tillfalliga omkladningsrum pa gymmet under tva veckor framover har till exempel fatt mig riktigt bekymrad. Snacka om att slosa energi pa dumma saker!

Nu ar det snart dags for annu en langhelg. Har bestamt mig for att ta mandagen ledigt da lillebror och flickvan kommer och halsar pa. En av dagarna ska spenderas pa stranden men vad planen blir for mandag ar annu oklart. Vi far ta det som det kommer helt enkelt.

Kom just pa att jag inte ens har kollat vadret. Sa lange har jag bott har nu att jag inte ens kollar vadret! Kan ni forsta, vadret som ar som bibeln for varje svensk i synnerhet under sommarmanaderna. Ser nu att de forutspar regn?! Vad ar detta?! Men det hinner sakert andra sig i tid :)

Nej dags att skriva lite mer email innan jag drar ivag. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar