tisdag 30 augusti 2011

Host och snorvel

Ja det ar dom det verkar. Jag har blivit sjuk! Det var valdigt lange sedan sist sa det var val oundvikligt att det skulle handa tillslut. Inte roligare for den sakens skull dock. Egentligen skulle jag inte bry mig sa mycket, om det inte vore for att forkylningen ju gor det omojligt att trana! Och det ar riktigt jobbigt for mig. Forsoker mitt allra basta med att bara ligga still och ta det sa lugnt jag mojligtvis kan sa att jag ska bli frisk igen fort fort. Vill saa garna ga pa step imorgon kvall da det just nu ar en fantastiskt rolig koreografi och jag vill VILL fa chans att kora den en gang till! Jag far erkanna att mitt hostande i nulaget val gor att det kanns nagot tveksamt om detta kommer att ske men jag ger inte upp hoppet an. Har precis just nu 28 timmar pa mig att bli frisk. Det ar val teoretiskt mojligt eller?

Jobbar hemifran idag for att fa chans att vila. Ar dock valdigt varmt i lagenheten sa med en varm laptop pa magen blir det minst sagt svettigt. Men det ar ju battre det an att frysa i alla fall :)

Haller pa att fixa lite lunch nu. Da vi antligen har ett fungerande kok blir det min staende lunchfavorit. Ris med stekt tonfisk och broccoli, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar