måndag 13 september 2010

Det ljusnade

När jag vaknade imorse var jag på riktigt dåligt humör! Jag kände mig som ett åskmoln och morrade åt alla som kom i min väg (alla är i det här fallet mest pojkvännen då han var den enda som var där, stackaren...). Jag var fortfarande allmänt sur när jag kom till jobbet och jag kände mig allmänt "bombad" (som min kära mamma brukar säga ;) ) i huvudet.

Men allteftersom dagen gick så lättades humöret upp och när det väl var dags att bege sig mot gymmet hade det som började som en riktig pissdag artat sig till en relativt produktiv och rolig dag. Jag hann bland annat boka två businesstrips för de närmaste veckorna. Först blir det Göteborg (!!!) nästa vecka och sedan Berlin ett par veckor efter detta. Roligt!

På gymmet hann jag tyvärr inte med stepen utan det fick endast bli Bodycombat följt av mage och rumpa (30 minuters pass). Det är konstigt hur kroppen vänjer sig. Även om jag fortfarande svettas helt otroligt mycket på ett bodycombat pass (mer än någonsin känns det som) så blir jag inte trött alls! Är van nu att hålla på åtminstone två timmar så när passet tar slut redan efter 50 minuter är jag inte ens andfådd! :D Jätteroligt! Men baksidan är ju att för att jag verkligen ska känna att jag har tränat nu så måste jag lägga minst två timmar i gymmet och det hinner jag ju inte riktigt med. Ja ja det är ju faktiskt lyxproblem!

Nej nu ska jag leta lite hotell i Göteborg och sen ska jag sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar