söndag 5 september 2010

Söndagsfrukost

Har precis avnjutit detta:

Ja det var gott om ni undrar :)

Helgen hittills har flutit på ganska som vanligt. I Fredags kväll var vi hemma i min väns J nya lägenhet och åt jättegod mat! Igår morse spenderade vi på stranden, jag misstänker att det nog är sista gången för säsongen. Vi körde pensionärsstilen för att undvika alla människor och gick ner redan vid halv nio på morgonen. Vid elva orkade vi inte ligga kvar längre (ja jag vet, jag börjar bli som en person som bor på ett varmt ställe) och gick hem igen. Sedan betade jag av ett mastodontpass på gymmet: Bodypump, Step och Bodycombat vilket faktiskt nockade mig lite så efter en trevlig apero på balkongen däckade jag i soffan runt halv elva igår :)

Idag ska vi åka och plocka färska fikon och björnbär, jag ska baka kakor och så kanske vi måste städa lite också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar