fredag 10 september 2010

HEEEEEELG!!!!!

JAAAA nu ar det antilgen HELG!!! Har verkligen langtat efter detta den har veckan! Oh vad skont det ska bli!

Pa todo listan star:
- myskvall med pojkvannen
- megapass pa gymmet
- handla mat
- apero med H
- fest x 2

Vi far se hur det gar men nu ar det i alla fall snart dags att dra sig hemat :)

Kommer ni ihag krambjornarna eller care bears som de ocksa hette? Jag alskade dem nar jag var liten. Hade ett sant dar album dar man kopte klistermarken och satte in. Och sa brukade jag dagdromma om att jag ocksa bodde pa ett moln precis som dem och att jag hade en egen krambjorn :) Dar fick ni lite kuriosa om mig. Fick namligen associationer nar jag hittade denna bild:



3 kommentarer:

  1. jag vill sitta på min måne (mitt moln) och göra vad jag vill, där stannar jag tills allting ordnat sig...
    Ha en skön helg!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt mysig helg! KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Önskar er detsamma!

    SvaraRadera