tisdag 28 september 2010

En trött dag

Idag har jag fått höra sedan imorse att jag ser trött och blek ut. Kul, tack för att ni sa det, nu känner jag mig verkligen mycket piggare och gladare (NOT)! Men faktiskt, jag brukar klaga på folk som ska kommentera att man ser trött ut men idag kan jag inte riktigt anklaga dem, för jag SER helt slut ut och det är för att jag ÄR helt slut!

Fast varför? Ja inte vet jag. Det känns som om jag slappnar av i kroppen och då brukar resultatet bli ungefär såhär. Hoppas hoppas bara att jag inte håller på att bli sjuk!

Fick även ett tråkigt besked idag som jag försöker hålla ifrån mig så gott det går. En av mina allra bästa vänner ska flytta härifrån :'( Det är det allra värsta med att bo här nere, alla flyttar förr eller senare och på något sätt blir man väl lite härdad. Men när den här vännen flyttar kommer det bli fruktansvärt tomt! Usch och fy! Vi är ju nästan som syskon. Nej jag kan nästan inte skriva om det för då kommer jag börja gråta. Eller nej det kommer jag inte för jag fungerar på det sättet att jag blockerar bort jobbiga saker och tänker inte på dem och känner heller nästan ingenting. Började gråta när jag fick veta men sen försvann det. Just nu känner jag mig som en hård mur utan känslor. Tom. Usch fast jag är ledsen egentligen. Nej nu ska jag inte skriva mer om det.

Håller på att laga mat. Lax i mangochutneysås blir det ikväll. Har provsmakat såsen och jag måste säga att den är fruktansvärt god så det bådar gott :)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar