torsdag 30 september 2010

När pojkvännen sover...

....dansar inte flickvännen på bordet (det tror jag inte vårt bord skulle hålla för), däremot surfar och bloggar hon, provar kläder inför resan till Berlin i helgen, samt småäter en massa! Usch, nu har jag kommit in i en småätarsväng igen och jag är inte alls motiverad att sluta. Jag tränar ju en hel massa så det gör ju inte så jättemycket men lite onödigt är det ju ändå att gå och stoppa i sig godis hela tiden. Inte så jättemycket vitaminer om man säger så...
I min mun just nu

Men nu ska jag inte hålla på att klaga på det. Dagen har varit helt ok. Var och tränade bodypump på lunchen. Alltid lika roligt! Kan nu stolt meddela att jag för alla övningar använder minst 5kg vikten på varje sida av stången! Det ni! :D


Blev även ett andra steppass för veckan (var även på step igårkväll) efter jobbet. Ledaren som vi har är (eller var förra året om man ska vara petig) världsmästare i Step! Och ja han gör riktigt roliga pass! Känns lite lyxigt att ha en sådan väldigt kvalificerad ledare :)

Nej men om jag skulle ta och fortsätta plocka lite här nu då? Måste återigen lägga i en maskin tvätt, åh vad spännande! Men jag har faktiskt redan skrivit ett intressant inlägg idag om vikten av järn så det är ok att detta bara blir en massa babbel, så det så! :D

Kan inte ta webcam bild just nu för jag är sminklös och trött. Därför sätter jag in denna bild istället
tagen för ett par månader sedan. Tycker den är ganska så fin :) Och så kan man se en liten axelmuskel,
ett resultat av bodypumpen (inte så mycket ett resultat av godiset...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar