onsdag 4 augusti 2010

The easy jet story continues...

Ja inte trodde ni val att det gick sa latt som bara ett 20 minuters telefonsamtal for att fa den felbokade (las biljetten som easyjet sa till oss att boka och sedan sa att vi skulle avbestalla) biljetten avbestalld och aterbetald? Nej da, absolut inte!

Idag da vi efter tva veckor fortfarande inte fatt nagon bekraftelse pa var avbokade biljett eller en aterbetalning ringde vi ater upp kundtjanst. Och hor och hapna, det fanns "no record" om att vi hade ringt tidigare och avbokat var biljett. Den var fortfarande dar, inga planer som helst pa nagon aterbetalning inte! GRRRR det var nara att jag slangde luren i vaggen! Aterigen var vi tvugna att forklara hela historien fran borjan, aterigen bli ifragasatta, aterigen kanna frustration...

Men, den har gangen hade jag tur och jag fick prata med Wassim pa kundtjanst pa easyjet och han var faktiskt hjalpsam! Han var lugn nar jag blev upprord och han sag till att forklara allting och allra viktigast. Han sag till att faktiskt avboka var biljett samt lova att vi skulle fa tillbaka HELA kostnaden (alltsa vi maste inte langre betala 60 euro i avbokningsavgift). Tack Wassim!

(Ja pengarna har ju inte kommit en saklart sa man ska val inte ropa hej an men det verkar i alla fall lovande)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar