torsdag 5 augusti 2010

Jag ligger efter

En veckas semester, det var allt som behovdes for att jag skulle komma helt ur fas. Eller nej det ar inte riktigt sant, jag hade ju varit ivag i Paris ett par veckor innan ocksa sa jag holl pa att komma ifatt efter den resan igen nar jag aterigen drog ivag.

Jag ska inte klaga for det ar jatteskont med semester men det ar bara en liten forklaring pa varfor jag nastan inte skriver nagonting har och pa varfor jag fortfarande inte har uppdaterat med lite berattelser om resan. Mina kvallar hittills har namligen varit upptagna med
- att umgas med mamma (akte hem igar)
- umgas med pojkvannen (ah vad jag har saknat honom!)
- TRANA en massa (har jag ocksa saknat, har ju inte kunnat trana ordentligt pa tre veckor pga semester och brannskada, var pa step igar, SAAA ROLIGT! det trodde ni aldrig jag skulle saga?)
- Packa upp (detta hande inte forran vid midnatt igar...)

Kvar pa min todo lista innan jag ar i fas igen ar aven:
- tvatta
- umgas med vanner
- spendera massa mer tid slappandes framfor TVn med pojkvannen

Sa nu vet ni var jag ar nar jag inte ar har! Nu ska jag dock jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar