fredag 20 augusti 2010

Melankolisk

Idag ar sista dagen på mitt gamla jobb. Jag packar och skriver avskedsemail och kanner mig ganska melankolisk. Det faktum att det ar gratt och regnigt ute hjalper inte direkt upp humoret.

Inser ocksa vad svart det ar att formulera sig bra i ett avskedsemail utan att det ska lata superklyshigt. Vad sager man liksom? Ah det har varit sa fantastiskt att jobba med er etc etc = heard it 10 000 times before ungefar. Dessutom lamnar jag ju inte jobbet, bara avdelningen, sa jag far ju inte vara for dramatisk heller for da blir det ju bara lojligt. Svart ar det!

Kopte mig precis en Kit Kat for att muntra upp mig lite men kunde bara aterigen konstatera att jag tycker mjolkchoklad smakar socker och inte sa mycket mer. Mycket konstigt.

Ja ha det har blev ju mest bara en massa babbel. Mest for att jag inte vet vad jag ska skriva i mina avskedsemail sa jag skjuter pa det. Men OK jag ska ta mig i kragen och komma igang! GO GO GO Johanna!!! Time to say GOODBYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar