onsdag 11 augusti 2010

Jag hinner inte skriva

Nu ar det sommar och da hander det ganska mycket har nere i Antibes. Staden gar fran att ha varit i dvala till ett turistparadis fullt av aktiviteter.

- Da blir man ju saklart aven sugen pa att vara ute en del pa kvallarna = ingen tid att blogga
- Dessutom har jag precis borjat ett nytt jobb! = annu mindre tid att blogga
- Plus att jag snart ska aka ivag igen sa jag vill hinna mysa med min pojkvan = i princip ingen tid kvar alls for att blogga

Sa ja det ar forklaringen till de valdigt daliga uppdateringarna. For de som ar intresserade maste jag anda passa pa att beratta att jag hittade en jattefin klanning att ha pa brollopet nar jag var ute och shoppade igar. Jag hittade den i forsta affaren! Hela shoppingen tog 20 minuter! (det har kanske later normalt men det ar det inte, jag HATAR att leta klanningar, de passar ALDRIG, jag blir ALLTID pa pisshumor samt slosar massa tid med att ga till affar efter affar och prova saker som inte passar) Men den har gangen gick det jattesnabbt. Kandes nastan konstigt. Var tvungen att ga till en affar till efterat bara for att det kandes for konstigt annars men sen satte pojkvannen stopp :)

Sen var vi ute och at igar ocksa, mums!

Nej nu har jag mote, later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar