måndag 16 augusti 2010

Veckans traning v.32

Annu en supertraningsvecka. Tror nastan att jag lyckades klamma in fler pass an forra veckan. Riktigt roligt! Jag passar pa nu medan jag har lite tid, snart borjar jag ju heltid pa nya jobbet och det blir kanske lite svart att ga ivag pa lunchen hela tiden, i alla fall i borjan, sen ska jag nog fixa det ;)

Mandag: Step 60 minuter, Bodycombat 60 minuter
Tisdag: Morgonpromenad 40 minuter? (kommer inte ihag riktigt), Bodypump 45 minuter, mage 15 minuter
Onsdag: Bodycombat 45 minuter (lunch), Step 1 timme och 15 minuter (kvall)
Torsdag: Bodypump inklusive axlar 45 minuter, mage 15 minuter
Fredag: Morgonpromenad 22 minuter, morgonjogg 13 minuter
Lordag: Bodypump 60 minuter, Step 60 minuter
Sondag: VILA

Blev ganska mycket bodypump kan man val saga. Lite for mycket egentligen. Borde trana i gymmet... Men tycker det ar mycket roligare att ga pa pump sa jag bestamde mig for att inte bry mig om vad jag borde gora :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar