torsdag 19 augusti 2010

Trakig blogg?

Satt och tittade pa bloggen och insag att den i stort sett bara bestatt av egobilder tagna med min webbkamera den senaste tiden. Inte ens ett litet recept har jag lyckats fa in. Inte sa roligt kanske?

Jag ska dock forsoka battra mig. Jag far skylla pa semester och full harddisk vilka har bidragit till valdigt begransad bloggtid och ett himla krangel med att lagga in bilder.

Jag ska i alla fall ta med mig kameran till Sverige och forsoka uppdatera er lite med bilder darifran!

I vantan pa nya bilder far ni se den har fina bilden som jag tog nar jag var i Cartagena i Colombia i Februari. Helt utan nagon anledning alls mer an att jag vill visa nagot annat an bara en massa bilder pa mig sjalv :)

1 kommentar:

  1. Jag älskar den här bilden, helt fantastisk! Mustiga färger a great shot! KRAM Anna

    SvaraRadera