söndag 8 augusti 2010

Veckans träning v.31

Min första normala träningsvecka efter tre ganska lugna veckor. Riktigt roligt att komma igång igen! Vilket märks att jag tycker då det blev ganska mycket träning den här veckan... Gick bra men måste tänka på att dricka mycket mer vatten, fick lite vätskebrist tror jag.

Måndag: 1 timme step, 1 timme bodycombat
Tisdag: 45 minuter bodypump, 10 minuter mage
(måndag och tisdag kände jag mig fortfarande seg efter semestern men från och med onsdag kände jag mig i form igen!)
Onsdag: 1 timme bodycombat (på lunchen), 1 timme och 15 minuter step (på kvällen, jätteroligt!)
Torsdag: 45 minuter bodypump, 15 minuter mage
Fredag: 45 minuter step (gick inte så bra...)
Lördag: 10 minuter axlar, 1 timme bodycombat
Söndag: VILA

Wehooo I'm back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar