måndag 30 augusti 2010

Tillbaka igen

Ja da var jag tillbaka i Frankrike igen. Det var pa haret att jag lyckades komma igar kvall da planet var forsenat till Frankfurt och fick beskedet att vi missat var connecting flight och darfor bokats om till ett flyg morgonen efter. Som tur vad litar jag inte pa flygbolag utan sprang allt vad jag kunde till gaten for mitt flyg mot Nice (tur att jag tranar sager jag bara for det lag ju pa andra sidan flygplatsen ungefar) och dar visade det sig att det flyget ocksa var forsenat sa jag hann med. Kom dock inte hem forran runt klockan tva pa morgonen sa kanner mig lite smaseg idag...

Fick ocksa en trevlig (NOT) overraskning nar jag skulle visa alla fina kort jag tagit for pojkvannen. Mitt SD kort verkar ha gatt fran en fungerande lagringsenhet med ca 500 bilder till en vardelos plastbit! Bara sadar utan att jag ens tagit ut det ur kameran! Sa det verkar som om jag inte har en enda bild fran helgen. Jag som hade planerat flera blogginlagg och som har sa mycket att beratta. Buhu!!! Ska forsoka en gang till nar jag kommer hem. Kanske kortet har matt bra av lite vila? Hall tummarna!

3 kommentarer:

  1. Jag håller alla mina tummar!!!
    Ja man ska vara skeptisk här i livet. Kolla allt själv! Sån tur du sprang!!!
    Ha det bra nu, hemma och med nya jobbet!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt med kameran!Vi får skicka de bilder som Anna tog då du var här och kanske kan nån av dina väninnor skicka bröllopsbilder. Och vem vet, det kanske går att väcka liv i ditt minneskort på nåt sätt. Tur i oturen med flyget! Kanske inte så mycket tur-att du trots allt kom med flighten kan du ju tacka din vältränade kropp. Kram pappa o Anna

    SvaraRadera
  3. Hejsan,
    Kortet återhämtade sig inte tyvärr :( Så Anna om du har några bilder du kan maila över skulle jag bli jätteglad!
    kramar

    SvaraRadera