torsdag 19 augusti 2010

Morgon

Ja som min titel så klokt säger så är det morgon (jag är ledsen men kom bara inte på någon bra rubrik). Jag har varit ute på en 40 minuter morgonpromenad vilket var skönt då det inte är riktigt lika varmt som förut. Igår kväll var det step igen, samma koreografi som förra veckan = piece of cake! Roligt!

Om knappt två dagar åker jag till Sverige och jag har inte packat något alls! Dessutom vet jag fortfarande inte vad jag ska ha på mig på bröllopet nästa helg vilket innebär att jag måste ta med mig flera olika alternativ. Känner att det kommer bli mycket packning.

Men ni som är där. Hur varmt är det? Behöver jag shorts eller är det bara långbyxor som gäller?

?

2 kommentarer:

  1. Jadu det var en svår fråga... Om vädret. Idag regnar det och är 17 gr varmt (kl 13.00) Men när solen tittar fram kan det kännas riktigt hett... Tunna långbyxor...kan det vara något!!??
    Välkommen hem Johanna!!! Vi ses på söndag eller måndag... Vet du än säkert vilken dag du kommer till Västerås?
    Kram kram från Ninni

    SvaraRadera
  2. Hej och tack for tipset. Kan ju tyvarr inte pasta att jag har nagra tunna langbyxor da men uppvikta jeans far fungera :)

    Kommer sondag kvall, sen upp till stockholm for att klippa mig mandag over dagen, sen tillbaka mandag kvall och stannar till mitt pa dagen pa tisdagen,

    kram

    SvaraRadera