tisdag 31 augusti 2010

Inatt jag dromde...

Inatt dromde jag att jag var kompis med Twilight killen (vet ej vad han heter, han vampyren) och att han ville suga blod fran var gemensamme van. Det har tyckte jag var lite onodigt (observera jag var inte radd tyckte bara det var lite dumt) sa jag lyckades fa honom pa andra tankar och sen var vi alla glada och vanner...

Normalt?? eh Nej (jag har ju bara sett forsta filmen och det var mer an ett halvar sen)
Fjortisvarning?? eh Ja (om det inte hade varit for att jag nastan ar 30 ar sa skulle det vara riktigt pinsamt)

Ja jag tankte bara att jag skulle dela denna oerhort viktiga information fran mitt intressanta liv med er. Jag forstar verkligen inte varfor inte fler laser min blogg!... ;)

I mina drommar (Edward heter han visst ser jag ju nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar