onsdag 8 februari 2012

5

= antalet ganger som jag vaknade mellan att jag gick och la mig igar och jag gick upp imorse. Min natt sag ut sahar:
22.30: helt slut, gar och lagger mig
00.00: pojkvannen lagger sig, jag vaknar till
02.00: jag vaknar och tror det ar morgon, gar upp en svang, somnar om efter kanske 10 min
03.50: vaknar igen, nu maste det val vara morgon? Nehej inte det, forsoker somna om
05.00: vaknar igen! Ligger vaken ett tag och funderar pa om det ar okej att ga upp. Kommer fram till att jag behover mer somn och ligger kvar
06.00: vaknar igen, kollar facebook pa telefonen, forsoker smaslumra lite
06.30: okej nu ger jag upp, jag gar upp

Resultat? Jag kanner mig som om jag drack tva flaskor vin igar alternativt som om jag just kommit tillbaka fran USA eller liknande. Ett tillstand mellan bakis och jetlagged. Jag ar sa trott pa det har! Varfor kan jag inte sova en hel natt!? Detta var ju visserligen extremt men jag vaknar alltid, ALLTID, minst en gang per natt. Det har snart varit sa har i ett ar nu, med undantag for nar jag ar pa semester. Jag ar trott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar