lördag 18 februari 2012

Shopping

Den standiga helgsysslan. Det slog mig nar jag kollade i vagnen att jag/vi ater valdigt nyttigt. Ja alltsa jag visste ju det redan men da jag sag vilka varor jag valt blev det valdigt tydligt. Massor av frukt och gronsaker, linser och kikartor, broccoli och spenat, kokt skinka, agg och tonfisk, notter och torkad frukt. Det onyttigaste man hittade i min vagn idag var en bit gronmogelost, fruktyoughurt och mork choklad. 


Men poangen har ar inte att jag ar sa duktig och gor en stor uppoffring for att ata sahar. Den ar snarare att jag utan att tanka speciellt mycket pa varfor plockade ihop en sadan har vagn bara for att jag tycker det ar sa himla gott med den har sortens mat! En sak ar saker, LCHF ar inte for mig! Aldrig att jag skulle overge frukt och baljvaxter for gradde och smor. Nej go GI sager jag!
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar