fredag 17 februari 2012

Fokus!

Ja det ar nagot som jag inte alls har idag! Igar var jag valdigt effektiv och fokuserad men idag ar raka motsatsen. Det kryper i kroppen och jag har svart att sitta stilla. Ar dessutom konstant hungrig. Klockan ar nu halv ett och jag har redan hunnit med att ata frukost samt dagens bada planerade mellanmal. Hm det gick ju sadar med den planeringen. Nu ar jag inte hungrig men daremot validgt sugen sa jag har redan borjat nalla pa lunchen. Det blir ju spannande att se hur denna eftermiddag ska ga utan nagot som helst energilager att ata av, jag som ater varannan timme i vanliga fall.

Jag vet dock varfor jag kanner mig sahar. Forklaringen heter for lite somn. Jag gick och la mig for sent igar kvall, vaknade vid tre tiden helt overtygad om att det var morgon (tror jag var uppe i 15 minuter innan jag kom pa att jag kanske borde kolla hur mycket klockan var...), lyckades tillslut somna om och vaknade igen vid halv sju imorse. Den somndosen rackte inte det ar helt klart. Tur i alla fall att det ar fredag idag!

Veckan har for ovrigt, precis som jag forutspadde i mandags, i stort sett bara forsvunnit och ja jag har faktiskt lite svart att forsta att det redan ar helg igen. Men jag klagar inte. Solen skiner och vaderprognosen for helgen sager 13 grader varmt och sol sa det verkar lovande.

Och om det ar nagon som bryr sig sa kan jag meddela att jag hittils har hunnit med 30 pullups denna vecka (20 kvar, fullt mojligt) och att jag imorse for the first time EVER klarade av att gora tre stycken pa raken!!!


Och sa avslutar vi det har inlagget med en helt orelaterad bild som dessutom ar julinspirerad men det ar ju alltid roligare med inlagg som har bilder eller hur?


Vad tror ni jag har i koppen? ... Jo det ar bara kallt vatten kan jag avsloja for denna bild togs i slutet pa sommaren och det var ganska sa varmt men jag latsas ganska bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar