tisdag 21 februari 2012

My future wife

Jag igar, inte sa rolig bild men den ar i alla fall ny :)
Ja det var hur jag blev presenterad idag pa gymmet. Nu var ju denna presentation inte speciellt korrekt da det inte var min pojkvan som stod for presentationen utan en av tranarna som definitivt inte ar min framtida man. Tyckte dock att det var lite smickrande i alla fall :)

Annars ar det inte sa mycket nytt som har hant. Det flyter pa ratt sa bra just nu kan man val saga. Mycket att gora pa jobbet. En rolig fritid. Nya vanner. Nya personbastan pa gymmet sa gott som dagligen (har fatt nytandning  pa styrketraningen igen). Mycket inspiration for att laga mat. Kanns som om vi borjar hitta tillbaka till ett mer normalt liv efter forra arets lagenhetsdimma och det ar skont.

Har lagat ett par roliga recept som jag maste dela med mig av. Ska forsoka gora det ikvall da pojkvannen ska pa basket och jag tankte passa pa att fa lite egentid hemma. vilket behovs ibland. Sa vi hors lite senare! 

1 kommentar:

  1. Låter underbart... och det var en söt komplimang! KRAM Anna

    SvaraRadera