onsdag 16 juni 2010

Att steppa eller inte steppa

Mm det har varit fragan i mitt huvud hela eftermiddagen och till slut blev resultatet att jag inte steppar...

Vill ju verkligen lara mig att kora step, verkar ju jatteroligt! Och sa blev jag lite pushad av min ledare idag att komma ikvall sa jag var sugen sugen...

Men, da jag redan har kvallsplaner med H sa bestamde jag mig for att vara en god van idag och alltsa inte ga pa stepen utan halla mig till vara ursprungliga planer! =
 :) (jag far mer tid att traffa H)
:'( (jag ville ju gaaa pa steeepen!!!)

Duktigt av mig att saga nej! Kravdes en hel del viljestyrka! (ja det later knappt att det ar duktigt att inte ga till gymmet men for mig ar det faktiskt sa for jag tycker det ar sa roligt sa jag vill ju vara dar hela tiden!). Men att vara med H ar ocksa valdigt roligt och vanner ar VALDIGT viktiga och maste prioriteras!

Edit: Ett mycket bra val att skippa träningen. Blev en riktigt mysig och trevlig och rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar