måndag 21 juni 2010

Zumba

Rakade ramla in pa ett pass Zumba idag pa gymmet. Hade helt missat att det skulle vara ett annat pass an normalt och hade bara tankt kora axlar men blev sugen pa att testa nar jag nu var dar sa nu blev det ett kombinerat zumba och axelpass :)

Betyg:  Hm osaker... Var inte varldens basta ledare och passet var ganska ostrukturerat. A andra sidan var det definitivt svettigt och kul med variation. Kan tanka mig att ga igen och tror att jag efter nagra pass till kommer kunna uttala mig battre om vad jag egentligen tycker!

4 kommentarer:

  1. Har precis gjort Din gratäng med aubergine. Rostade dessa i ugnen först. Det blir lunch imorgon. Prinsen kommer hem inatt efter 5 dagar i Västerås på fotbollscup. han har väl dömt igenom snitt 12 matcher varje dag. Bra gjort av en man i 60 årsåldern. Måste städa lite nu. Jag har gått 5.5 km x 2 idag. Kan inte göra något annat eller snarare får inte denna v. Gå eller snarare lätt jogging gick bra. Första dagen UTAN värktabl. vilket verkar funka. Skönt!
    Ha det bra så höres vi.
    Kraaaammm

    SvaraRadera
  2. ¨P.s rev över MYCKET Parmesan Reggiano oxå.

    SvaraRadera
  3. Aha! Zumba!!! Lite rörigt första gångerna som med allt nytt! Men annars kul tycker jag... Som hoppas kunna återuppta det till hösten igen!
    Kram från moster

    SvaraRadera
  4. :) Där ser man, vilken sportig moster jag har, måste vara ett släktdrag ;)

    Och Carina 2 x 5.5km, imponerande! Du får berätta sen hur gratängen smakade :) Och fortsätt att krya på dig.

    SvaraRadera