fredag 11 juni 2010

Tungt gympass

Var faktiskt inte alls speciellt sugen pa att ga till gymmet idag, kors i taket, men envis som jag ar tog jag mig ivag i alla fall. Traningslusten aterkom en aning men benpasset var TUNGT! Vikter som jag tidigare klarat utan problem kandes som om de nu var minst 10 kg tyngre! Men igen, envis som jag ar sa vagrade jag ju saklart att ta mindre vikt an vad jag tidigare har gjort sa jag korde pa i alla fall :)

Kanner mig allmant uppsvalld och lite konstig i kroppen. Tror att jag lagrar en massa vatten, varfor vet jag inte, men hoppas att det ger med sig snart. Ska bli skont med helg nu och vila lite.

Sitter nu och ater min medhavda supergoda lunch! Keso blandat med fromage blanc och vaniljsocker och till detta en fruktsallad pa banan, jordgubbar och apple. Gott och somrigt! Passar perfekt en sadan har dag da solen stralar och det ar narmare 30 grader ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar