söndag 27 juni 2010

Veckans träning v.25

Detta blev en inte fullt så intensiv träningsvecka som förra veckan då jag kände att kroppen behövde ta det lite lugnare. Har även kämpat på med ett par steppass utan någon större framgång...

Måndag: Zumba (helt oplanerat) 30 minuter, axlar 30 minuter
Tisdag: VILA (trött efter fete de la musique dagen innan)
Onsdag: Rygg 20 minuter, Bodycombat 1 timme på lunchen, step 45 minuter på kvällen
Torsdag: Bodypump 45 minuter plus mage 15 minuter + lite biceps
Fredag: LIA (avancerad aerobics) 45 minuter, step 40 minuter (egentligen inte så jobbiga men passen gjorde mig trött i huvudet!)
Lördag: 1.5 timmar bröst, axlar och mage, 20 minuter cross-trainer, 6 minuter trappmaskin (planen var att som vanligt köra bodycombat plus bodypump men då jag kom till gymmet hade de gjort något fel i planeringen så det fanns ingen instruktör, jag fick därför improvisera lite)
Söndag: VILA

Nu när jag tittar tillbaka på veckan kan jag se varför det inte känns som om jag har tränat så mycket trots att jag spenderat ganska mycket tid på gymmet. Jag har ju bara kört "riktig" kardio i form av bodycombat en gång, stepen blir inte alls samma sak, det är mer som en powerwalk i flåstermer. Dessutom bara ett bodypumppass. Plus inga morgonpromenader alls! Tror jag ska försöka mig på en liten promenad imorgon bitti bara därför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar