torsdag 17 juni 2010

Just nu




Har precis avslutat en megamiddag med H och pojkvän (chips, vin, fiskgratäng och magnumglassar så om ni trodde att jag alltid åt nyttigt så kan ni ju glömma det nu...) och vi har beskådat Frankrike förlora mot Mexico och därmed förmodligen åka ut ur VM. Och nej jag är inte tillräckligt fransk för att jag ska bli ledsen för det, inte alls faktiskt, snarare lite kul att kunna reta fransoserna imorgon (Mohahaha...)

Sitter nu med mitt kamomillte med vaniljsojamjölk (ja vaniljsojamjölk är min nya grej, supergott ju!) och ska snart lägga mig. Dagen har varit ganska vanlig. Blev rygg plus magträning på lunchen och speciellt ryggpasset gick riktigt bra! Kände för första gången att jag fick riktig kontakt med ryggmusklerna istället för att bara bli trött i armarna :).

Jobbet var rätt lugnt. Lugnet före stormen misstänker jag. Jag försöker därför förbereda så mycket jag kan inför vad som komma ska...

Godnatt och a demain!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar