söndag 20 juni 2010

Veckans traning v.24

Detta blev den intensivaste träningsveckan hittills. Första gången som jag har tid att göra allting jag vill! Vet dock att jag inte kan fortsätta i den här takten och att jag borde ha lagt in en vilodag i mitten men ville bara testa en gång hur det gick att köra i det här tempot :) Blev dock inte speciellt mycket gymträning (bara en gång) men jag kände inte för det och såg därför till att träna det jag kände för.

Resultatet: Känner mig lite trött idag och var definitivt inte mitt starkaste igår på bodypumpen. Har dock haft en riktigt rolig vecka och jag har gått på step 2 gånger och känner att om jag fortsätter att gå på step så kommer jag nog klara det så småningom :)

Måndag: Step 1 timme (30 minuter step, 30 minuter beundran av de som kan steppa), Bodycombat 1 timme, Mage 15 minuter
Tisdag: Bodypump 45 minuter (personbästa på biceps, ökning på rygg!!!), axlar 5 minuter
Onsdag: Morgonpromenad 45 minuter, Bodycombat 1 timme
Torsdag: Morgonjogg 4.8 km 30 minuter, Rygg plus mage 1 timme
Fredag: Morgonjogg 25 minuter (sakta), 45 minuter LIA (avancerad aerobics, hängde med kanske 65%) följt av 45 minuter step nivå 3 (hängde med kanske 30% så inte jobbigt alls men roligt)
Lördag: Bodycombat 1 timme, bodypump 1 timme
Söndag: VILA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar